Сторінки

11 клас. Зарубіжна література

Дистанційні завдання із зарубіжної літератури 

                                                   
18.02.22
Генріх Белль. Життєвий і творчий шлях письменника. Оповідання "Подорожній, коли ти прийдеш у Спа..."

1. Переглянути експрес-урок
2. Відео-презентація твору
3. Відеорепортаж з місця битви спартанців з персами у Греції
4. Скорочена книга





Домашнє завдання:
визначити проблематику, пояснити символіку

                                        
11.02.22
Бертольт Брехт. Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. П'єса "Матінка Кураж та її діти"
1. Опрацювати теоретичний матеріал
2. Словникова робота (в зошити)
3. Переглянути експрес-урок
"Матінка Кураж та її діти" (скорочена книга)
Спектакль "Матінка Кураж"
Художній фільм "Дороги Анны Фирлинг" (1985) - російською мовою
Домашнє завдання: знати зміст твору

                           
04.02.22

Джордж Оруелл. "Скотоферма"

Перегляньте експрес-урок за темою
Буктрейлер до книги
Перегляньте фільм "Скотный двор" (1999 р. - озвучка російською мовою)
Скандальний мультфільм "Ферма тварин"
Проблемне запитання:
Чому створений на фермі ідилічний устрій, коли кожен працював, ніхто не крав, зазнав краху?

Опрацюйте інформаційні картки




Домашнє завдання:
Дати письмову відповідь на проблемне питання.


                           
18 листопада
Роман "Майстер і Маргарита"
Пройти онлайн-тестування за змістом роману сьогодні до 18.00. Дозволяється лише одна спроба.
Код доступу 3099196,
відкривши посилання
join.naurok.ua
або за посиланням 
             
18.11.21
Контрольна робота з теми "Роман М. Булгакова "Майстер і Маргарита"

Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 0,5 бала)

І- варіант

1. Де народився М. Булгаков:   А) Київ; Б) Санкт-Петербург; В) Москва

2.Сатира Булгакова спрямована на:а) події громадянської війни; б)експерименти в науці;

в) експерименти в суспільному житті; г) міфи радянської ідеології.

3. Який час тривала робота над твором «Майстер і Маргарита»:

А) понад 5 років; Б) понад 8 років; В) понад 10 років

4.Майстер у фіналі роману «Майстер і Маргарита» заслужив: а) вічний спокій;   

б) вічне небуття;    в) вічне світло;  г) вічне життя.

5. В якому році роман став називатися «Майстер і Маргарита»?А) 1935 б) 1938 в) 1940

6.Сатиричною лінією в сюжеті роману Булгакова «Майстер і Маргарита» є лінія:

 а)  Майстра і Маргарити;  б) Івана Бездомного та Берліоза;

в) Воланда та його світи;   г) Ієшуа Га-Ноцрі та Понтія Пілата.

7. Як називалося будинок, в якому розміщувався МАСОЛІТ?

А) будинок Пушкіна б) будинок Грибоєдова в) будинок Лермонтова

8. Коли відбувається дія роману? А) навесні б) влітку в) восени

 9. Майстер – герой роману М.Булгакова «Майстер і Маргарита» - за освітою:

а) археолог;  б) філолог;   в) історик;   г) медик.

10. Місце, де розпочинається дія в романі «Майстер і Маргарита»: а) Садова вулиця.

б) Грибоєдівський провулок; в) Патріарші ставки; г) Чисті ставки;

Достатній рівень

11. Відповідність між персонажем роману «Майстер і Маргарита» та їхнім описом:

1

Понтій    Пілат   

А

Голова його була прикрита білою пов’язкою з ремішком  навколо чола, а руки зв’язані за спиною

2

Майстер 

Б

У білому плащі з кривавою підкладкою.

3

Маргарит

В

Праве око чорне, ліве чомусь зелене.

4

Ієшуа  

Г

Берегти твій сон буду я.

5

Воланд  

Д

Голений, темноволосий, з гострим носом…людиною близько років 38.

12. Які моральні та філософські проблеми вирішує Булгаков у романі «Майстер і Маргарита» ?

13. Визначте ідею роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита».

Високий рівень (Максимально — 3 бали)  Виконайте одне із завдань:

- Розкрийте образ одного персонажу (на вибір) з роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита»

-  Добро і зло в романі «Майстер і Маргарита»

-  Поясніть думку М.Булгакова: «Рукописи не горять».

      ІІ варіант

1. Що попросила  Маргарита у Воланда після балу першого разу (за романом Булгакова) а) щоб майстра вилікували від божевілля; б) щоб їй повернули майстра; в) щоб Фріді перестали  подавати ту хусточку, якою вона задушила свою дитину.
2. Майстер у фіналі  роману (за романом «Майстер і Маргарита» ) заслужив: а) вічний спокій; б) вічне світло; в) вічне небуття. 3. Сатиричною   лінією у  сюжеті роману Булгакова  є лінія.. а) Воланда та його почту; б) Майстра і Маргарити; в) Єшуа Га – Ноцрі і Понтія Пілата.
4. Який діагноз було встановлено Івану Бездомному в клініці?
А) туберкульоз; б) шизофренія; в) мігрень.
5. Куди виселила свита Воланда Степана Ліходєєва? А) в Москву; б) в Петербург; в) в Одесу; г) в Ялту.
6. Місце, де розпочинається дія в романі «Майстер і Маргарита»: а) Садова вулиця.
б) Грибоєдівський провулок; в) Патріарші ставки; г) Чисті ставки
7. Який час тривала робота над твором «Майстер і Маргарита»:                                            А) понад 5 років; Б) понад 8 років; В) понад 10 років

8. Коли відбувається дія роману?  

       А) навесні б) влітку в) восени

 9. Майстер – герой роману М.Булгакова «Майстер і Маргарита» - за освітою:

а) археолог;  б) філолог;   в) історик;   г) медик.

10. Де народився М. Булгаков:   А) Київ; Б) Санкт-Петербург; В) Москва

Достатній рівень

1..Відповідність між персонажами та їх характеристиками у романі «Майстер і Маргарита»:

1

Лиходєєв   

А

Голова житлового товариства

2

Латунський    

Б

Поет

3

Понирьов

В

Голова Літературної комісії

4

Никанор Босий

Г

Критик

 

 

Д

Директор Вар’єте

2. Назвіть головні історико- філософські джерела роману М.Булгакова «Майстер і Маргарита».

3. У чому своєрідність композиції роману  М. Булгакова «Майстер і Маргарита».

Високий рівень (Максимально — 3 бали)  Виконайте одне із завдань:

1.Розкрийте образ одного персонажу (на вибір) з роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита»

2. Добро і зло в романі «Майстер і Маргарита»

3. Поясніть думку М.Булгакова: «Рукописи не горять».

                    

12.11.21
Михайло Опанасович Булгаков (1891 - 1940). Життєвий і творчий шлях письменника. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи

1. Експрес-урок  
2. Заповнити ФБ- сторінку письменника, прислати (можна в електронному вигляді) в особисті повідомлення
3. Прочитати роман "Майстер і Маргарита"
Буктрейлер до роману
Короткий виклад змісту роману
Подивитися художній фільм за посиланням
Михайло Булгаков і Київ
Інтерактивні вправи за змістом роману    
1) За характеристикою впізнати героя


2) Кому з героїв роману належить наведена цитата:
3) Основні образи роману



                                            
22.10.21
Франц Кафка. Життя і творчий шлях. Новела "Перевтілення"

1. Переглянути освітній відеоролик про життя та творчість митця
2. Буктрейлер до новели "Перевтілення"
Теорія літератури
Нове́ла (італ. novella, від лат. novellus — новітній) — невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом, сконденсованою та яскраво вимальованою дією.                                      
Характерні ознаки: 

Новелі властиві лаконізм, яскравість і влучність художніх засобів. Серед різновидів епічного жанру новела вирізняється строгою й усталеною конструкцією. До композиційних канонів новели належать: наявність строгої та згорненої композиції з яскраво вираженим композиційним осередком (переломний момент у сюжеті, кульмінаційний пункт дії, контраст чи паралелізм сюжетних мотивів тощо), перевага сюжетної однолінійності, зведення до мінімуму кількості персонажів.

Персонажами новели є особистості, зазвичай, цілком сформовані, що потрапили в незвичайні життєві обставини. Автор у новелі концентрує увагу на змалюванні їхнього внутрішнього світу, переживань і настроїв. Сюжет новели простий, надзвичайно динамічний, має ситуаційну чи психологічну несподіванку


3. Художній фільм "Перевтілення" (2002 рік) - російською мовою.

Домашнє завдання: 

                               

08.10.21                                                                                                                                           Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.

1) Переглянути  урок з теми, виписати жанрові особливості трагедії, ідеали Фауста


Д/з: скласти порівняльну таблицю Фауста і Мефістофеля.


                           
1.Підручник, стор. 154-165; Познайомтесь зі статтею підручника; читати «Старий і море» . Теоретичний матеріал можна подивитися  на YouTube:

Експрес-урок. Е. Хемінгуей "Старий і море" 


Художній фільм "Старий і море"



2.   До 26 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 510837.
3. Посилання на результати не присилати вчителю, все фіксується автоматично. Дозволяється тільки одна спроба!

4. Письмово "Відеопитання за повістю"


                           

 Завдання 1 квітня 

Експрес-урок. Г. Ґарсіа Маркес. "Стариган із крилами"



Габріель Гарсіа Маркес



Художній фільм "Пересохла земля". Режисер: Тарас Томенко. Фільм притча без слів за мотивами твору Маркеса "Стариган з крилами"



Картки
Завдання: на 7 - 9 балів
Завдання на 10 балів:

До 26 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 861216. Дозволяється тільки одна спроба!
3. Посилання на результати не присилати вчителю. 


                     
09 квітня
Кавабата Ясунарі
Японія, її символи, традиції 

Життя та творчість Кавабата Ясунарі "Тисячі журавлів"


Буктрейлер "Тысячекрылый журавель"




                           
16 квітня
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду, провідні ознаки

 Театр абсурду (підготувала Л.П. Юлдашева)

Світлина від Елени Гвоздикової.


"Гостина старої дами" (Фрідріх Дюрренматт)

Coбытия фильмa paзвopaчивaютcя в пpoвинциaльнoм гopoдke Гepмaнии, нekoгдa пpoцвeтaющeм, a нынe пoлнocтью paзopённoм. Cюдa из Aмepиkи пpиeзжaeт бывшaя житeльницa, гocпoжa Kлapa Цaxaнacьян. Koгдa-тo oнa пepeжилa ужacную тpaгeдию: пpeдaтeльcтвo любимoгo, пoтepю peбёнka, гoнeния co cтopoны житeлeй, вынудившиx пokинуть eё poдныe мecтa. Teпepь Kлapa – влaдeлицa миллиapднoгo cocтoяния, oдepжимaя жaждoй мecти. Oнa пpeдлaгaeт влacтям гopoдka oгpoмную cумму дeнeг, cпocoбную peшить вce финaнcoвыe пpoблeмы, нo взaмeн тpeбуeт жизнь пpeдaвшeгo eё Aльфpeдa Иллa. Cмoгут ли уcтoять житeли пpoтив тakoгo пpeдлoжeния?
  Художній фільм за мотивами твору. 1 серія


Серія 2

До 24 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 465869. Дозволяється тільки одна спроба! Посилання на результати не присилати . 

                         
Маркус Френк Зузак "Крадійка книжок"

(підготувала Л.П. Юлдашева)


Творче завдання






Немає коментарів:

Дописати коментар