Дистанційні завдання із зарубіжної літератури
Джордж Оруелл. "Скотоферма"
join.naurok.ua
Початковий і середній рівні (Кожна правильна відповідь — 0,5 бала)
І- варіант
1. Де народився М. Булгаков: А)
Київ; Б) Санкт-Петербург; В) Москва
2.Сатира Булгакова спрямована на:а) події громадянської війни;
б)експерименти в науці;
в) експерименти в суспільному житті; г) міфи радянської ідеології.
3. Який час тривала робота над твором «Майстер і Маргарита»:
А) понад 5 років; Б) понад 8 років; В) понад 10 років
4.Майстер у фіналі роману «Майстер і Маргарита» заслужив: а) вічний
спокій;
б) вічне небуття; в) вічне
світло; г) вічне життя.
5. В якому році роман став називатися «Майстер і Маргарита»?А) 1935 б) 1938
в) 1940
6.Сатиричною лінією в сюжеті роману Булгакова «Майстер і Маргарита» є
лінія:
а)
Майстра і Маргарити; б) Івана
Бездомного та Берліоза;
в) Воланда та його світи; г) Ієшуа
Га-Ноцрі та Понтія Пілата.
7. Як називалося будинок, в якому розміщувався МАСОЛІТ?
А) будинок Пушкіна б) будинок Грибоєдова в) будинок Лермонтова
8. Коли відбувається дія роману? А) навесні б) влітку в) восени
9. Майстер – герой роману
М.Булгакова «Майстер і Маргарита» - за освітою:
а) археолог; б) філолог; в) історик;
г) медик.
10. Місце, де розпочинається дія в романі «Майстер і Маргарита»: а) Садова
вулиця.
б) Грибоєдівський провулок; в) Патріарші ставки; г) Чисті ставки;
Достатній рівень
11. Відповідність між персонажем
роману «Майстер і Маргарита» та їхнім описом:
1 |
Понтій Пілат |
А |
Голова його була прикрита білою пов’язкою з ремішком навколо чола, а руки зв’язані за спиною |
2 |
Майстер |
Б |
У білому плащі з кривавою підкладкою. |
3 |
Маргарит |
В |
Праве око чорне, ліве чомусь зелене. |
4 |
Ієшуа |
Г |
Берегти твій сон буду я. |
5 |
Воланд |
Д |
Голений, темноволосий, з гострим носом…людиною близько років 38. |
12. Які моральні та філософські проблеми вирішує Булгаков у романі «Майстер
і Маргарита» ?
13. Визначте ідею роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита».
Високий рівень (Максимально — 3
бали) Виконайте одне із завдань:
- Розкрийте образ одного персонажу (на вибір) з роману М. Булгакова
«Майстер і Маргарита»
- Добро і зло в романі «Майстер і Маргарита»
- Поясніть думку М.Булгакова: «Рукописи не горять».
ІІ варіант
8. Коли відбувається дія роману?
А) навесні б) влітку в) восени
9. Майстер – герой роману М.Булгакова «Майстер
і Маргарита» - за освітою:
а)
археолог; б) філолог; в) історик;
г) медик.
10. Де народився М. Булгаков: А) Київ; Б) Санкт-Петербург; В) Москва
Достатній рівень
1..Відповідність між персонажами та їх
характеристиками у романі «Майстер і Маргарита»:
1 |
Лиходєєв |
А |
Голова житлового товариства |
2 |
Латунський |
Б |
Поет |
3 |
Понирьов |
В |
Голова Літературної комісії |
4 |
Никанор Босий |
Г |
Критик |
|
|
Д |
Директор Вар’єте |
2.
Назвіть головні історико- філософські джерела роману М.Булгакова «Майстер і
Маргарита».
3.
У чому своєрідність композиції роману М.
Булгакова «Майстер і Маргарита».
Високий рівень (Максимально — 3
бали) Виконайте одне із завдань:
1.Розкрийте
образ одного персонажу (на вибір) з роману М. Булгакова «Майстер і Маргарита»
2.
Добро і зло в романі «Майстер і Маргарита»
3.
Поясніть думку М.Булгакова: «Рукописи не горять».
Новелі властиві лаконізм, яскравість і влучність художніх засобів. Серед різновидів епічного жанру новела вирізняється строгою й усталеною конструкцією. До композиційних канонів новели належать: наявність строгої та згорненої композиції з яскраво вираженим композиційним осередком (переломний момент у сюжеті, кульмінаційний пункт дії, контраст чи паралелізм сюжетних мотивів тощо), перевага сюжетної однолінійності, зведення до мінімуму кількості персонажів.
Персонажами новели є особистості, зазвичай, цілком сформовані, що потрапили в незвичайні життєві обставини. Автор у новелі концентрує увагу на змалюванні їхнього внутрішнього світу, переживань і настроїв. Сюжет новели простий, надзвичайно динамічний, має ситуаційну чи психологічну несподіванку
08.10.21 Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст і Маргарита. Жанрова своєрідність твору.
1) Переглянути урок з теми, виписати жанрові особливості
трагедії, ідеали Фауста
Д/з: скласти
порівняльну таблицю Фауста і Мефістофеля.
Експрес-урок. Е. Хемінгуей "Старий і море"
Завдання 1 квітня
Експрес-урок. Г. Ґарсіа Маркес. "Стариган із крилами"
Габріель Гарсіа Маркес
Художній фільм "Пересохла земля". Режисер: Тарас Томенко. Фільм притча без слів за мотивами твору Маркеса "Стариган з крилами"
Картки
Завдання на 10 балів:
До 26 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 861216. Дозволяється тільки одна спроба!
09 квітня
Кавабата Ясунарі
Японія, її символи, традиції
Життя та творчість Кавабата Ясунарі "Тисячі журавлів"
Буктрейлер "Тысячекрылый журавель"
16 квітня
Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду, провідні ознаки
Театр абсурду (підготувала Л.П. Юлдашева)
"Гостина старої дами" (Фрідріх Дюрренматт)
До 24 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 465869. Дозволяється тільки одна спроба! Посилання на результати не присилати .
Маркус Френк Зузак "Крадійка книжок"
(підготувала Л.П. Юлдашева)
Творче завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар