Сторінки

8 клас. Зарубіжна література

Дистанційні  завдання із зарубіжної літератури 

                                              
23 лютого
Підготовка до контрольної роботи за темою "Відродження"
1. Пройти сьогодні до 19.00 онлайн-тестування. Дозволяється лише одна спроба
або код доступу 5265258,
відкривши посилання
join.naurok.ua

                  
16 лютого
Дон Кіхот і Санчо Панса - образи, у яких утілено високу мрію і прагматизм. Вічні образи
1. Словникова робота
Антипод (грецьк. antipodes — протилежний) — художній образ, який своїм змістом, поглядами, рисами характеру, моральними якостями тощо контрастний, протилежний іншому.
Вічним” називають образ, який виходить за межі літературного твору і має загальнолюдське значення. (Прометей, Дон Жуан, Гамлет, Ромео і Джульєтта, Фауст, Дон Кіхот та ін.)

2. Характеристика героїв роману

3. Домашнє завдання: Ви прочитали роман М. С. Сервантеса «Премудрий гідальго Дон Кіхот із Ламанчі». Прокоментуйте свої читацькі враження.  «Дон Кіхот» мені сподобався (не сподобався), тому що...  


                  
14 лютого
Конфлікт високих прагнень Дон Кіхота і буденної дійсності, неможливості реалізації ідеалів героя. "Донкіхотство"
1. Т.л. (запис у зошитах)

Лицарські романи – один з основних жанрів середньовічної куртуазної (рицарської) літератури. Головний герой благородний, відважний, здійснює подвиги заради власної слави і возвеличення коханої.

Пародія – (грец. Pareroman o bardia, букв. – жартівлива переробка) – сатиричний або гумористичний твір, який наслідує, імітує творчу манеру письменника або напряму з метою його висміяти.



2. Онлайн-тестування за змістом роману
Посилання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3292143https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3292143

3. Домашнє завдання: заповнити ФБ-сторінку героя твору
1 варіант: Дон Кіхота
2 варіант: Санчо Панса



                    

9 лютого
Мігель де Серванте Сааведра (1547 - 1616). Роман "Дон Кіхот" (І частина)
 Перегляньте експрес-урок
Історія створення роману "Дон Кіхот"
Мультфільм "Дон Кіхот" (озвучка російською мовою)
Художній фільм "Дон Кіхот"
Зміст роману "Дон Кіхот" коротко
Запис у зошити


Д/з: знати зміст
              
                    
7 лютого
Твір-роздум на морально-етичну тему за трагедією В.Шекспіра "Ромео і Джульєтта"
Теми:
1) "Немає повісті сумнішої на світі, ніж повість про Ромео і Джульєтту"
2)  Трагедія і торжество кохання
3) У чому безсмертя трагедії "Ромео і Джульєтта"
 Написати твір-роздум обсягом 2 - 2,5 сторінки.

                      
17 листопада
Публій Овідій Назон. Збірка "Сумні елегії"

1. Переглянути відео до уроку:
2. Теорія літератури (Запис у зошити)



3. Робота з опорними картками 


4. Домашнє завдання: підготувати матеріал до написання контрольного твору за вивченою темою "Античність". Серед тем обрати одну, написати на чернетці твір, обсяг 2 - 2,5 сторінки
ТЕМИ:
- Гуманістичний зміст поеми Гомера "Іліада"
- Образ ліричної героїні в поезії давньогрецької поетеси Сапфо
- Ідея захисту рідної країни в елегіях Тіртея
- Утілення міфу про Прометея у трагедії Есхіла "Прометей Прикутий"
- Образ Енея (за трагедією Вергілія "Енеїда")
- Пам'ятник як символ вічності поезії у творі Горація "До Мельпомени"
- Конфлікт митця з владою в "Сумних елегіях" Овідія

                                  
15 листопада
Квінт Горацій Флакк (65 - 8 рр. до н.е.). "До Мельпомени". Тема мистецтва і призначення митця у творі

1. Прочитайте матеріал про Горація і відтворіть прочитане в опорному конспекті: 
 Квінт Горацій Флакк (65–8 рр. до н. е.) народився на півдні Італії, в сім’ї вільновідпущеника — раба, відпущеного на волю. Батько Горація багато працював для того, щоб син здобув гідну освіту. Майбутній поет пройшов усі сходинки тогочасної освіти: від початкового навчання у Римі до філософських занять в Афінах, як це було прийнято у римській знаті. Захопившись ідеями республіки, Горацій боровся в лавах захисників республіки і став військовим трибуном (командиром легіону) в армії Брута. Після поразки армії Брута розчарований Горацій повертається на батьківщину. Тут на нього чекає ще одне випробування: маєток його батька був конфіскований, і поет залишився без засобів до існування. Саме в цей час Горацій починає писати вірші. Його перші вірші привернули увагу Вергілія, який познайомив молодого поета з Меценатом, що став другом і покровителем Горація. Познайомившись з Августом, Горацій стає імператорським співцем, проповідником цезаріанства. Але, відчуваючи, що таке життя йому не до душі, усамітнюється у своєму маєтку в Сабінських горах. Згодом Меценат і Август знову викликають поета в Рим. Так і минає його життя — у втечах на лоно природи та поверненнях до Рима. Перу Горація належать 2 книги сатир, книга еподів (ліричних віршів), 4 книги од, 2 книги послань. У своїх одах Горацій, будучи філософським, інтелектуальним поетом, оспівує Рим і Августа, кохання і красу, розмірковує про поезію, життя і смерть, наслідуючи заклик епікурейства «Carpe diem!» («лови день!»). Творчість Горація творила величезний вплив на розвиток світової культури. У Римі його твори вивчали в школах, укладали до них коментарі. Не зникав інтерес до творчості поета і в середні віки, й у добу Відродження.
2. Засвоюємо літературознавчі терміни (запис у зошити):
 Ода (гр. ode — пісня) — жанр лірики, що висловлює піднесені почуття, викликані важливими історичними подіями, діяльністю визначних осіб тощо
3. Прочитайте оду Горація «До Мельпомени» і дайте відповіді на запитання: 
- Хто така Мельпомена? 
- Про який пам’ятник ідеться у поезії «До Мельпомени»?  
 - Які автобіографічні відомості зазначив поет у вірші?                                                                         - Про яку заслугу в галузі поетичного мистецтва згадує Горацій?                                                        - Що незвичного є в поезії Горація?
4. Порівняйте вірші Горація, Державіна і Пушкіна
- Що спільного у віршах?
- Доки житиме слава поета (як про це сказано в кожному з віршів?)? 

- Визначте роль Горація у розвитку давньоримської і світової літератури (усно). 

Фото роботи прислати
                                 
10 листопада
Публій Вергілій Марон. Поема "Енеїда"
1. Літературний диктант

2. Теоретичний матеріал уроку


 Переглянути відео уроку

Записати в зошити:




3. Домашнє завдання: скласти характеристику Енея Вергілія (будьте уважні - не Котляревського). Фото прислати

                             

8 листопада 2021 р.

Давньогрецький театр, його характерні особливості, роль в античному суспільстві. Есхіл "Прометей закутий"

1. Переглянути відео про давньогрецький театр

2. Заповнити картку в зошиті, фото прислати




3. Ознайомитися зі змістом твору Есхіла

Підручник, стор. 95 - 104

4. Скорочений варіант твору

5. Записати паспорт твору Есхіла "Прометей закутий"

                   

                              

18 жовтня                                                                                                                                                                                                                                             Порівняльна  характеристика літературних героїв. Ахілл і Гектор

 План

1. Вступ. Ахілл і Гектор – найхоробріші воїни ахейців та троянців

2. Основна частина. Хто ж із них найгідніший?

1) Походження героїв.

2) Якості воїна.

3) Риси характеру.

4) Ставлення інших героїв твору.

3. Висновок. Ахілл і Гектор – справжні воїни, справжні герої

  Скласти письмову порівняльну характеристику цих літературних героїв поеми Гомера «Іліада». 


Ахілл

Гектор

Спільне:

 

 

Відмінне:

 

 





                   
Денис Іванович Фонвізін
Біографічні відомості


Краткое содержание - Недоросль



Спектакль "Недоросль" Д.И. Фонвизин. Малый театр 


                    

Антуан де Сент-Екзюпері
Підручник, стор. 260-270, читати твір "Маленький принц"
Біографія
Экзюпери - Маленький принц

Сподіваюсь, що ви прочитали твір Антуана де Сент-Екзюпері "Маленький принц". Тож пропоную виконати завдання (перейдіть за посиланнями):

                             

Маленький принц. Скорочено.


Цікава вікторина

                  

Річард Бах. "Чайка Джонатан Лівінгстон"

Презентація по біографії

                            

1. Підручник, стор. 208-230; Познайомтесь зі статтею підручника; читати «Дон Кіхот» (частина 1 ). 

Експрес - урок: Слідом за Дон Кіхотом


Художній фільм "Дон Кіхот"




2. До 19 березня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 719787.
3. Посилання на результати скопіювати та прислати вчителю на вайбер 0976766539  або у Фейсбук 
4. Творча робота:
1) Використовуючи власний читацький досвід та ментальні карти, складіть порівняльну характеристику Дон Кіхота і Санчо Панси.
2) Робота з картками 30 березня
КАРТКА № 1    (1 в)                                                                                                 Мігель Сервантес Сааведра «Дон Кіхот»                                                  Роман «Дон Кіхот» – пародія на лицарські романи і трагікомічний епос іспанського життя.   
 Завдання 1. Перевіримо вивчене. Продовжіть речення. (5 б).                            Чи знаєте ви біографію Сервантеса? 
1. Гідальго − це..  
2. Ким був батько Сервантеса?               
 3. Де народився Мігель де Сервантес Сааведра? 
 4. У якій війні брав участь Мігель де Сервантес?
 5. У якій битві його було тричі поранено? 
 6. Скільки років письменник провів у полоні в алжирських піратів?   
7. Яку посаду отримав Сервантес після повернення на батьківщину?  
8. Скільки разів потрапив до в’язниці? 
 9. Автором яких творів є Сервантес? 
 10. Яку назву має найвідоміший твір Сервантеса? 
Завдання 2. Звіримо первісні читацькі враження (1 б). Ви прочитали роман М. С. Сервантеса «Премудрий гідальго Дон Кіхот із Ламанчі». Прокоментуйте свої читацькі враження.  «Дон Кіхот» мені сподобався (не сподобався), тому що  
                                             Картка № 2     (2 в)                                      
 «Життя його - низка і горя, і мук…» (Б. Грінченко) Мандри Дон Кіхота у пошуках справедливості. Очікувані та реальні наслідки його вчинків. Завдання 1. Перевіримо знання тексту (12 б). 
Пройти тести                                                          
 Словник термінів
Гумор – різновид комічного, відображення смішного у життєвих явищах і людських характерах.                                                                                              Іронія – насмішка, замаскована зовнішньою благопристойною формою.        Жанри роману – авантюрний, історичний, морально-психологічний, пригодницький, рицарський, соціально-психологічний, філософський.          Пародія – гумористичний або сатиричний твір, у якому імітується творча манера письменника задля її осміяння як невідповідної новим мистецьким запитам
                                       

Бароко як доба і художній напрям у європейській літературі й мистецтві. Видатні представники та їхні здобутки

Підручник, стор. 230 -233, опрацювати теоретичний матеріал; І -ІІ рів - виписати основні ознаки епохи бароко; ІІІ - 4 рів - скласти опорну схему-анкету доби (поняття, періодизація, представники) за підручником, відео, схемою (не більше однієї сторінки)                    Дистанційний урок "БАРОКО" 

Презентація доби

Представники доби бароко



                                           
 Пройти онлайн-тестування за посиланням до 24 квітня join.naurok.ua. Код доступу 831867. Дозволяється тільки одна спроба!

                       
 16 квітня:
1) Подивитися дистанційний урок "Класицизм".
2) Підручник, стор. 236-239
3) Виписати характерні ознаки класицизму як художнього напряму (не більше 5).

Дистанційний урок "КЛАСИЦИЗМ" 



                  
23 квітня

Мольєр, Жан Батіст Поклен

Експрес урок: Мольєр

Підручник, стор. 239-254, читати, знати зміст твору "Міщанин-шляхтич"; можна подивитися відео.
             

                 

1 коментар: