Дистанційні завдання із зарубіжної літератури
Варіант І
Початковий
та середній рівні (кожна правильна відповідь - 1 бал)
1) Для літературної
казки властива наявність:
а) виконавця; б) автора; в) перекладача
2) З-поміж
наведених нижче персонажів запишіть того, якого немає в уривку "Край
лукомор’я дуб зелений..."
Лісовик, русалка, грізний цар, тридцять витязів чудових, кіт у чоботях,
королевич, бурий вовк, Кощей
3. Літературною називається казка, яка:
а) підписана конкретним автором; б) не має певного авторства; в) створена
конкретною людиною, але імені її ніхто не знає.
4. Указати казку, яка є літературною:
а) «Колобок»; б) «Казка про Синдбада-Мореплавця»; в) «Казка про мертву царівну і сімох богатирів».
5. Ровесники безвідмовно слухались Хлопчика –
зірку, бо
а) боялись його, він всіх жорстоко бив; б)він був гарний, прудконогий, вмів танцювати, співати й грати на сопілці ; в) він був розумніший за всіх, гарний організатор хлоп’ячих ігор.
6. Авторський художній твір, в основі якого лежить захоплива вигадана історія, що
об’єднує елементи дійсності і фантастики
– це…
Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)
7. Порівняйте героя - Хлопчика-Зірку
До пошуків матері
|
Під час пошуків
матері
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Порівняйте двох
солов’їв з казки Г.К.Андерсена «Соловей»
Справжній соловей |
Штучний соловей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9. Вставте в речення потрібні слова.
Хлопчик – зірка був заворожений своєю _____________, нічого не помічав
навкруги, тому що він ____________________, адже походить від_________.
Довідка: краса, казкова врода, знаменитий рід, шляхетний рід,
Зірка,
Місяць, Сонце – оберіть
потрібне.
Високий рівень ( 3 бала)
10. Дай відповідь на одне із запропонованих запитань.
А) Чого
навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б) Чого
навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В) Яка
краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? ( За казкою О.Уайльда
«Хлопчик-зірка»)?
Варіант ІІ
Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь -
1 бал)
1) Російський письменник-казкар - це:
а) Шарль Перро; б) Г.Х.Андерсен; в) О. Пушкін.
2) Вхід у
копенгагенський порт оберігає скульптура:
а) Солов’я; б)Русалоньки; в) олов’яного солдатика
3) Хто з письменників писав віршовані казки?
а) Г.К.Андерсен; б) О.С. Пушкін; в) О.Уайльд
4) Чаклун несе
"через ліси, через моря", за О. Пушкіним.
а) королевича; б) богатиря;
в) витязя.
5). Рядки О. Пушкіна з "Край лукомор’я дуб
зелений..."... я там був, і мед я пив; Над морем бачив дуб зелений, При
нім сидів, і кіт учений Своїх казок мене учив. є:
а) зачином; б) кінцівкою;
в) основною частиною.
6) Встанови, хто який твір написав?
« Зоряний хлопчик» «Соловей» «Руслан і Людмила»
|
Г. К Андерсен О. Уайльд О.С.Пушкін |
Достатній рівень (кожна правильна відповідь - 1 бал)
7. Визнач риси характеру рідної дочки та пасербиці за казкої Грімм «Пані Метелиця»
Рідна дочка |
Пасербиця |
|
|
|
|
|
|
8. Доповніть речення
На мою
думку, найганебніший вчинок Хлопчика-зірки – це…
9. Чого навчає
казка Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка»?
Високий рівень (3 бала)
10. Дай відповідь на
одне із запропонованих запитань.
А) Чого
навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б) Чого
навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В) Яка
краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? ( За казкою О.Уайльда
«Хлопчик-зірка»)?
20 жовтня
1. Гра "Речі із "чарівної" торбинки" (вгадати назву казки)
Підручник, стор. 82-91. Текст казки. Прочитати.
Попри звичайний вигляд спів пернатого неповторний. Соловей дуже
моторний і спритний, його побачити серед природи дуже важко. Тільки солов'їні
трелі вкажуть, що він десь поблизу. Птахи перелітні, з вирію повертаються пізно
навесні. Співають від весни до початку літа. Потім зайняті клопотами про
пташенят. Співає птах дуже старанно. Сидить непорушно, тільки тремтить його
горлечко. Кожний соловей має свою особисту пісню.
Домашнє завдання:
На 4 - 9 балів:
18 жовтня
Виразне читання напам'ять Вступу до поеми "Руслан і Людмила". Система образів. Автор
2. Експрес-опитування за казкою Андерсена "Соловей" ( правильні й неправильні твердження, епізоди тексту, відповідаючи, проставляти
"+" - відповідь "Так";
"-" - відповідь "Ні"
1) Коли імператору доставили пакет із написом
"Соловей", він вирішив, що це ще одна книга про солов'я.
2) Імператор захотів, щоб солов'ї заспівали дуетом. 3) Солов'ї
чудово заспівали разом.
4) "3aтe краща пташка залишилася в нас!" - сказали
придворні, коли соловей полетів до зеленого лісу.
5) Спів штучного солов'я не сподобався бідним рибалкам.
6) Тридцять три рази проспівав соловей той самий уривочок і зовсім
не стомився.
7) Після того, як сталася біда ,тільки раз на місяць дозволяли
заводити штучного соловейка.
8) Імператора спіткало лихо: він був при смерті.
9) Бідолашний богдихан майже не
міг дихнути, наче в нього на грудях лежала чорна кішка.
10) Музики ,музики! - кричав імператор. - Заспівай хоч ти, люба,
осяяна пташко! І дорогоцінна пташка заспівала.
11) Імператора врятував від смерті спів справжнього
соловейка.
12) Справжній соловейко бачив у очах імператора сльози під час
свого співу, а сльози для серця співака - найкраща нагорода!
13 жовтня О.С. Пушкін. Вступ до поеми
«Руслан і Людмила»
Подивитися презентацію про життя Пушкіна, його творчість.
Записати в зошити та вивчити: Т.
л. Поема
– великий віршований твір, у якому розповідається про життя та подвиги
героїв, дається оцінка їхнім учинкам. Пролог
- вступ.
Переглянути мультфільм «У лукоморья дуб зелёный» (російською мовою)
Домашнє
завдання
На 4 - 6 балів: Складіть список казкових персонажів, яких поет згадує у вступі до поеми «Руслан і
Людмила» (у робочих зошитах)
На 7 - 12 балів: в зошити переписати та заповнити картку.
Вивчити Вступ до поеми напам'ять
Дистанційна контрольна робота з теми "Сила творчої уяви"
Читаємо книгу:
Розділ 1 - 3
Розділ 4 - 6
Розділ 7 - 8
Розділ 9 - 12
Розділ 13 - 17
Життя родини Бакетів
Уривок з фільму про життя хлопчика Чарлі Бакета Віллі Вонка - власник шоколадної фабрики
Читаємо книгу:
Розділ 18 - 20
Розділ 21 - 22
Розділ 23 - 25
Розділ 26 - 30
Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
Діти, які виграли золоті квитки на шоколадну фабрику
1) Август Глуп
Епізод з фільму про Августа Глупа
Що трапилося із ненажерою на фабриці
2) Верука Солт
Верука Солт становится обладателем второго золотого билета.
Епізод із фільму про Віолетту
Эта жвачка-обед из трёх блюд: томатный суп, ростбиф и пирог с черникой
Майк отримав 4 білет
Епізод із фільму про Майка із США
5) Чарлі Бакет
Чарли находит последний Золотой билет
Кульмінація сюжету
Ідея, головна думка
Екранізація твору
Підсумковий урок на каналі Дніпро
Вверх и наружу. Но ведь лифт стеклянный, он разобьется на миллион кусочков
вилли вонка терпит детей и их родителей на протяжении четырёх минут
ТУВЕ ЯНСОН
Експрес-урок "Казки Туве Янсон"
Мандрівка у долину мумі-тролів Туве Янсон
Словничок до уроку
Зробити вправу за біографією письменниці.
Прислати скрін результатів
Склади план до розділу "Капелюх чарівника" граючись
13 березня
Підручник, стор. 198-220; опрацювати біографію Льюїса Керрола; читати «Аліса в Країні Див».
Біографія Л. Керрола
Мультфільм «Аліса в Країні Див»
Художній фільм "Аліса в Країні Див"
Завдання: (в зошитах). Скласти характеристику:
Максими - Чеширського Кота;
Сашко, Тетяна - Королеви;
Дмитро, Андрій - Білого Кролика;
Даша, Віталік - Герцогині;
Маша, Сеня - Капелюшника.
Завдання. Перегляньте інформацію про героїв повісті. Складіть від імені одного з них розповідь про зустріч з Алісою.
8 квітня
М. ЦВЄТАЄВА "КНИГИ В ЧЕРВОНІЙ ПАЛІТУРЦІ"
Цвєтаєва Марина Іванівна (життя та творчість)
Відеовірш 'Книжки в обкладинках червоних'
15 квітня:
Вашій увазі експрес-урок
Розгадати кроссенс, пояснивши усно, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»
Пані Галино! Ви розумничка! Дякую! Вже опрацьовую в 5,7 класах зар. літ.
ВідповістиВидалитиІ як Ви це робите?! Голова кругом іде, скільки всього цікавого! Все дивасніше і дивасніше з кожною методичною зустріччю. Дякую, але як би це самій навчитись робити...
ВідповістиВидалити