Сторінки

5 клас. Зарубіжна література


Дистанційні  завдання із зарубіжної літератури

                                                           
23 лютого
Повість-казка Л. Керролла "Аліса в Країні Див"
Завдання. Перегляньте інформацію про героїв повісті. Складіть від імені одного з них розповідь про зустріч з Алісою.

Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"

Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"

Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"

Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"

Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"

                           
                       
16 лютого
Л. Керролл "Аліса в Країні Див"
Пройти онлайн-тестування за змістом твору
сьогодні до 19.00; одна спроба; результати не присилати


                             
14 лютого
Образ Аліси, світ її уяви та захопливі пригоди
Перегляньте відео до уроку
2. Т.л. (записати у зошити)
3Різнорівневі завдання:
На 7 - 9 балів:

На 10 - 12 балів:

Домашнє завдання:


                                             
9 лютого
Льюїс Керролл. "Аліса в Країні Див"
Перегляньте відео до уроку
Художній фільм "Пригоди Аліси в Країні Див" 1972 року (озвучено російською мовою)
Мультфільм "Аліса в Країні Див" (російською мовою)
Мультфільм "Аліса в Країні Див". Дісней   
Анкета твору (записати в зошити)
Пропоную пограти

Домашнє завдання: знати зміст твору

                               
7 лютого    
Контрольна робота з теми "Світ дитинства"
                   І варіант

                   ІІ варіант
                                               
17 листопада 
Джон Кітс "Про коника та цвіркуна". Поетизація образу природи у вірші "Поезія землі не вмре ніколи..."

1. Перегляньте відео до уроку
2. Теорія літератури (записати в зошити)



3. Виразне читання вірша "Про коника та цвіркуна"
Підручник, сторінка 121
4. Аналіз твору (Записати в зошити)



5. Домашнє завдання: вивчити напам'ять вірш "Про коника та цвіркуна", стор. 121

                                                                                        

15 листопада
Контрольна робота з теми "Казки народів світу (літературні)"

Варіант І

Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь - 1 бал)

 

1) Для літературної казки властива наявність:

 а) виконавця;  б) автора; в) перекладача

 

2) З-поміж наведених нижче персонажів запишіть того, якого немає в уривку "Край лукомор’я дуб зелений..."

Лісовик, русалка, грізний цар, тридцять витязів чудових, кіт у чоботях, королевич, бурий вовк, Кощей

3.   Літературною називається казка, яка:

а) підписана конкретним автором; б) не має певного авторства; в) створена конкретною людиною, але імені її ніхто не знає.

 

4.   Указати казку, яка є літературною:

 а) «Колобок»; б) «Казка про Синдбада-Мореплавця»; в) «Казка про мертву царівну і сімох богатирів».

5. Ровесники безвідмовно слухались Хлопчика – зірку, бо

а) боялись його, він всіх жорстоко бив; б)він був гарний, прудконогий, вмів танцювати, співати й грати на сопілці ; в) він був розумніший за всіх, гарний організатор хлоп’ячих ігор.

6. Авторський художній твір, в основі  якого лежить захоплива вигадана історія, що об’єднує  елементи дійсності і фантастики – це

Достатній рівень (кожна правильна відповідь – 1 бал)

7. Порівняйте  героя - Хлопчика-Зірку

До  пошуків матері

 

Під  час пошуків матері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8.  Порівняйте двох солов’їв з казки Г.К.Андерсена «Соловей»

Справжній соловей

Штучний соловей

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9.  Вставте в речення потрібні слова.

Хлопчик – зірка був заворожений своєю _____________,  нічого не помічав

навкруги, тому що він ____________________, адже походить від_________.

Довідка: краса, казкова врода, знаменитий рід, шляхетний рід, Зірка,

Місяць, Сонце – оберіть потрібне.

Високий рівень ( 3 бала)

10. Дай відповідь на одне із запропонованих запитань.

А)  Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б
)  Чого навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В
) Яка краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? ( За казкою О.Уайльда «Хлопчик-зірка»)?

Варіант ІІ 

Початковий та середній рівні (кожна правильна відповідь - 1 бал)

 

1)     Російський письменник-казкар - це:

а) Шарль Перро;    б) Г.Х.Андерсен;    в) О. Пушкін.

 

2) Вхід у копенгагенський порт оберігає скульптура:

а) Солов’я;   б)Русалоньки;    в) олов’яного солдатика

 

 3) Хто з письменників  писав віршовані казки?

а) Г.К.Андерсен;    б) О.С. Пушкін;   в) О.Уайльд

 

4) Чаклун несе "через ліси, через моря", за О. Пушкіним.

а) королевича;     б) богатиря;     в) витязя.

 

5).   Рядки О. Пушкіна з "Край лукомор’я дуб зелений..."... я там був, і мед я пив; Над морем бачив дуб зелений, При нім сидів, і кіт учений Своїх казок мене учив. є:

а) зачином;     б) кінцівкою;     в) основною частиною.

 

6) Встанови, хто який твір написав?

« Зоряний хлопчик»

«Соловей»

 «Руслан і Людмила»

 

Г. К Андерсен

О. Уайльд

О.С.Пушкін

 

Достатній рівень (кожна правильна відповідь - 1 бал)

7.   Визнач риси характеру рідної дочки та пасербиці за казкої Грімм «Пані Метелиця» 

Рідна дочка

Пасербиця

 

 

 

 

 

 

8.  Доповніть речення

На мою думку, найганебніший вчинок Хлопчика-зірки – це…

9.  Чого навчає казка Оскара Уайльда «Хлопчик-зірка»?

Високий рівень (3 бала) 

10. Дай відповідь на одне із запропонованих запитань.
А)  Чого навчила мене казка Г.К.Андерсена «Соловей»?
Б
)  Чого навчає казка О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
В
) Яка краса важливіша: краса душі чи зовнішня краса? ( За казкою О.Уайльда «Хлопчик-зірка»)?

                                                         
10 листопада
Оскар Уайльд. Казка "Хлопчик-Зірка". Основний конфлікт. Символічність назви твору
1) Переглянути презентацію за темою уроку
2) Літературний вікторина за змістом казки

3) Записати в зошити
Словникова робота


4) Складання анкети героя


5) Домашнє завдання: прислати фото вікторини


                 
                         
8 листопада
Оскар Уайльд. Казка "Хлопчик-Зірка"

1) Переглянути презентацію життя письменника та твору  
2) Перечитати казку. Підручник, стор. 94 - 105.
3) Художній фільм російською мовою "Сказка о Звёздном мальчике" (1983 рік)

4) Діафільм для дітей з озвучкою російською мовою "Мальчик-Звезда"
5. Записати в зошити інформацію з карток:



6. Домашнє завдання:


                                                                                                   

  20 жовтня  

Г.К. Андерсен. Протиставлення справжньої краси та штучної красивості в казці "Соловей"
 

1. Гра "Речі із "чарівної" торбинки" (вгадати назву казки)



2. Переглянути відео про життя та творчість казкаря

Підручник, стор. 82-91. Текст казки. Прочитати.

3. Словникова робота 
Соловей -  невеличка пташка коричнево-сірого кольору. 

  Попри звичайний вигляд спів пернатого неповторний. Соловей дуже моторний і спритний, його побачити серед природи дуже важко. Тільки солов'їні трелі вкажуть, що він десь поблизу. Птахи перелітні, з вирію повертаються пізно навесні. Співають від весни до початку літа. Потім зайняті клопотами про пташенят. Співає птах дуже старанно. Сидить непорушно, тільки тремтить його горлечко. Кожний соловей має свою особисту пісню. 

  Цікаво, що за солов'їним співом люди здавна роблять погодній прогноз.  Якщо навесні пернатий співає всю ніч, значить буде тепла сонячна погода.



За цим посиланням можете прослухати спів птаха: 
Спів солов'я

4. Мультфільм «Соловей» (російською мовою)

Домашнє завдання:

На 4 - 9 балів:


На 10 - 12 балів:


                  

18 жовтня

Виразне читання напам'ять Вступу до поеми "Руслан і Людмила". Система образів. Автор

1. Переглянути відео  

2. Експрес-опитування за казкою Андерсена "Соловей" ( правильні й неправильні твердження, епізоди тексту,  відповідаючи, проставляти

"+" - відповідь "Так";

"-" - відповідь "Ні"

1) Коли імператору доставили пакет із написом "Соловей", він вирішив, що це ще одна книга про солов'я.

2) Імператор захотів, щоб солов'ї заспівали дуетом.                                              3) Солов'ї чудово заспівали разом.

4) "3aтe краща пташка залишилася в нас!" - сказали придворні, коли соловей полетів до зеленого лісу.

5) Спів штучного солов'я не сподобався бідним рибалкам.

6) Тридцять три рази проспівав соловей той самий уривочок і зовсім не стомився.

7) Після того, як сталася біда ,тільки раз на місяць дозволяли заводити штучного соловейка.

8) Імператора спіткало лихо: він був при смерті.

9) Бідолашний богдихан майже не міг дихнути, наче в нього на грудях лежала чорна кішка.

10) Музики ,музики! - кричав імператор. - Заспівай хоч ти, люба, осяяна пташко! І дорогоцінна пташка заспівала.

11) Імператора врятував від смерті спів справжнього соловейка.

12) Справжній соловейко бачив у очах імператора сльози під час свого співу, а сльози для серця співака - найкраща нагорода!


3. Домашнє завдання: 
1 варіант
2 варіант
3 варіант
3

                                           

13 жовтня                                                                                                                                              О.С. Пушкін. Вступ до поеми «Руслан і Людмила»

  Подивитися презентацію про життя Пушкіна, його творчість.      Записати в зошити та вивчити:                                                             
     Т. л.                                                                                                                                            Поема великий віршований твір, у якому розповідається про життя та подвиги героїв, дається оцінка їхнім учинкам.                                                                                Пролог   - вступ.                                                                                                                    

Переглянути мультфільм «У лукоморья дуб зелёный» (російською мовою)

Домашнє завдання

На 4 - 6 балів: Складіть список казкових персонажів, яких поет згадує у вступі до поеми «Руслан і Людмила» (у робочих зошитах)     

На 7 - 12 балів: в зошити переписати та заповнити картку.   

Вивчити Вступ до поеми напам'ять

                                                           Дистанційна контрольна робота з теми "Сила творчої уяви"

Посилання

                 
Експрес-урок по книзі Роальда Дала "Чарлі і шоколадна фабрика"


Читаємо книгу:
Розділ 1 - 3
Розділ 4 - 6
Розділ 7 - 8
Розділ 9 - 12
Розділ 13 - 17
Життя родини Бакетів
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
Уривок з фільму про життя хлопчика Чарлі Бакета      Віллі Вонка - власник шоколадної фабрики
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.

Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
                   
Читаємо книгу:
Розділ 18 - 20
Розділ 21 - 22
Розділ 23 - 25
Розділ 26 - 30
Роальд Дал "Чарлі і шоколадна фабрика"
Діти, які виграли золоті квитки на шоколадну фабрику
1) Август Глуп
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
Епізод з фільму про Августа Глупа
Що трапилося із ненажерою на фабриці

2) Верука Солт
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.

Верука Солт становится обладателем второго золотого билета.


Епізод із фільма про Веруку 3) Віолетта Борегард
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
Епізод із фільму про Віолетту

Эта жвачка-обед из трёх блюд: томатный суп, ростбиф и пирог с черникой


4) Майк Тіві
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
Майк отримав 4 білет
       
Епізод із фільму про Майка із США


5) Чарлі Бакет
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.

Чарли находит последний Золотой билет


Рішення Чарлі щодо фабрики

Кульмінація сюжету
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
Ідея, головна думка
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.
Екранізація твору
Світлина від Матеріали до уроків зарубіжної літератури.

                                         
Підсумковий урок на каналі Дніпро

Вверх и наружу. Но ведь лифт стеклянный, он разобьется на миллион кусочков


вилли вонка терпит детей и их родителей на протяжении четырёх минут


  Працівники фабрики  
        


 

ТУВЕ ЯНСОН
 
 Експрес-урок "Казки Туве Янсон"


Мандрівка у долину мумі-тролів Туве Янсон


Прочитати ст. 226 - 229.
Чи існує насправді Долина Мумі-тролів?

Словничок до уроку
Зробити вправу за біографією письменниці.
 Прислати скрін результатів

Склади план до розділу "Капелюх чарівника" граючись
13 березня

Підручник, стор. 198-220; опрацювати біографію Льюїса Керрола; читати «Аліса в Країні Див».

Біографія Л. Керрола

     

Мультфільм  «Аліса в Країні Див»

Художній фільм "Аліса в Країні Див"




 2. До 2 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу270887 .

3.         Визначте фантастичні й реалістичні елементи у прочитаній частині тексту (у вигляді таблиці).
                      
                               
Завдання: (в зошитах). Скласти характеристику:
Максими - Чеширського Кота;
Сашко, Тетяна - Королеви;
Дмитро, Андрій - Білого Кролика;
Даша, Віталік - Герцогині;
Маша, Сеня - Капелюшника.
Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"
   Завдання. Перегляньте інформацію про героїв повісті. Складіть від імені одного з них розповідь про зустріч з Алісою.
Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"
Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"
                            
Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"
Картинки по запросу "характеристика персонажів аліса в країні див презентація"
                      
8 квітня


М. ЦВЄТАЄВА  "КНИГИ В ЧЕРВОНІЙ ПАЛІТУРЦІ"

Д/з Підручник, стор. 220 - 224, виразно читати, ознайомитися з життям та творчістю російської поетеси Марини Олександрівни Цвєтаєвої

Цвєтаєва Марина Іванівна (життя та творчість)

Вірш мовою оригіналу

Відеовірш 'Книжки в обкладинках червоних'



                                
15 квітня: 
Вашій увазі експрес-урок



Розгадати кроссенс, пояснивши усно, як пов’язане кожне із зображень з поезією М.Цвєтаєвої «Книжки в обкладинках червоних»

На допомогу учню:






                         

2 коментарі:

  1. Пані Галино! Ви розумничка! Дякую! Вже опрацьовую в 5,7 класах зар. літ.

    ВідповістиВидалити
  2. І як Ви це робите?! Голова кругом іде, скільки всього цікавого! Все дивасніше і дивасніше з кожною методичною зустріччю. Дякую, але як би це самій навчитись робити...

    ВідповістиВидалити