Дистанційні завдання із зарубіжної літератури
У літературознавстві розрізняють три основні типи комедії:
а) комедія становищ, у якій сміх викликають кумедні ситуації, весь комічний ефект тримається на інтризі;
б) комедія моралі, в основі якої — висміювання і яскраве зображення суспільних звичаїв;
в) комедія характерів, у якій джерелом смішного є характери конкретних персонажів.
До якого типу ви віднесли б гоголівського «Ревізора»? Обґрунтуйте свій вибір.
1. Кому належать ці слова?
(5 б)
1. «Я как будто
предчувствовал: сегодня мне всю ночь снились какие-то две необыкновенные крысы.
Право, этаких я никогда не видывал: черные, неестественной величины! Пришли,
понюхали - и пошли прочь». (________)
2. «…есть так хочется и в
животе трескотня такая, как будто бы целый полк затрубил в трубы. Вот не
доедем, да и только, домой! … профинтил дорогою денежки, голубчик, теперь сидит
и хвост подвернул…» (__________)
3. «Отчего же нет? Я видел
сам, проходя мимо кухни, там много готовилось. И в столовой сегодня поутру двое
каких-то коротеньких человека ели семгу и еще много кой-чего». (_________)
4. «Фи, маменька,
голубое! Мне совсем не нравится: и Ляпкина-Тяпкина ходит в таком, и дочь
Земляникина тоже в голубом. Нет лучше я надену цветное». (__________________________)
5. «Да для вас … еще ничего
не готово. Простого блюда вы не будете кушать, а вот как барин ваш сядет за
стол, так и вам того же кушанья отпустят». (________________)
6. (входя и останавливаясь,
про себя). «Боже, Боже! Вынеси благополучно; так вот коленки и ломает. (Вслух,
вытянувшись и придерживая рукой шпагу.) Имею честь представиться: судья
здешнего уездного суда, коллежский асессор…» (__________________)
7. «Очень может быть.
(Помолчав.) Могу сказать, что не жалею ничего и ревностно исполняю службу.
(Придвигается ближе с своим стулом и говорит вполголоса.) вот здешний
почтмейстер совершенно ничего не делает: все дела в большом запущении, посылки
задерживаются…Судья тоже…в присутственных местах держит собак и
поведения…самого предосудительного». (_________________)
8. «(бьет себя по лбу). Как
я – нет, как я, старый дурак? Выжил, глупый баран, из ума!.. тридцать лет живу
на службе … мошенников над мошенниками обманывал … Трех губернаторов
обманул!...»(__________)
9. «Разумеется. Прибежали
как сумасшедшие из трактира: «Приехал, приехал и денег не плотит… Нашли важную
птицу!» (_________________)
10. «Приехавший по именному
повелению из Петербурга чиновник требует вас сей же час к себе. Он остановился
в гостинице.» (__________)
2. Встановіть відповідність (4 б)
Герої комедії |
Риси характеру |
Відповіді |
1. Городничий 2. Жена Городничего 3. Хлестаков 4. Осип 5. Ляпкин – Тяпкин 6. Земляника 7. Почтмейстер |
1. «неглупый по-своему человек» 2. «умнее своего барина» 3. «очень услужлив и суетлив» 4. «молодой человек, несколько приглуповат» 5. «простодушный до наивности» 6. «провинциальная кокетка» 7. «…прочитавший 5-6 книг»
|
1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. |
3. Визначіть та поясніть жанр твору «Ревізор» (1 б)
4. Поясніть вислів Ю. Манна «Ревизор» – это целое море страха» (1 б)
5. Як ви думаєте. П’єса Гоголя актуальна чи застаріла? Відповідь аргументуйте. (1 б)
2. Перегляньте відео до уроку.
3. Словникова робота (записати в зошити)
4. Домашнє завдання:
2. Аналіз поеми "Мазепа" (записати в зошити)
3. Експрес урок з теми
join.naurok.ua
8 листопада
Генріх Гейне. Утілення високого почуття кохання у віршах митця. "Не знаю, що стало зо мною...", "Коли розлучаються двоє..."
1. Переглянути відео до уроку.
2. Виразне читання поезій
Підручник, стор. 60 - 62.
3. Заповнити картки в зошитах, використовуючи інформацію з відео та додаткового матеріалу
1 ряд:
2 ряд:
3 ряд:
4. Домашнє завдання:
Вивчити напам'ять вірш "Не знаю, що стало зо мною...", записати відео та прислати
13 жовтня Контрольна
робота з теми «Вступ. Просвітництво»
Михайло Булгаков "Собаче серце"
Біографія
Екранізація твору
Експрес-урок. Михайло Булгаков
Опорний конспект
Ерік Вольф Сігал
Експрес урок Е.В. Сігал "Історія одного кохання"
Буктрейлер "Історія одного кохання" — Ерік Сігел
Читати книгу онлайн
1. Підручник, стор. 204-233; Познайомтесь зі статтею підручника; читати «Шинель» . Теоретичний матеріал можна подивитися на YouTube:
Аналіз повісті "Шинель"
Художній фільм "Шинель"
Образ "маленької людини" в російській літературі
І-ІІ рів. - записати в зошит схему, вміти аналізувати твір.
ІІІ рів. - заповнити пантбук в зошитах
ІV рів. - заповнити схему в зошитах.
Передивитися відеопрезентацію. Підручник, стор. 233 -238 ; письмово скласти порівняльну таблицю "старої" та "нової" драми.
"Стара» і «нова драма»
Опрацювати біографію Г. Ібсена; читати "Ляльковий дім".
Ібсен, Генрік
Буктрейлер Г.Ібсен "Ляльковий дім"
"Кукольный дом" 1973
БЕРНАРД ШОУ
Немає коментарів:
Дописати коментар