Сторінки

9 клас. Зарубіжна література


           Дистанційні  завдання із зарубіжної літератури 

                
                                                        

23 лютого
Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель». Особливості сюжету й композиції
1. Перегляньте відео до уроку
2. Подивитися художній фільм за мотивами повісті
3. Сюжет повісті
4. Записати у зошити:
 
Домашнє завдання:



                                               
16 лютого
Засоби комічного в комедії М.В. Гоголя "Ревізор"
1. Т.л.
Комедія — драматичний твір, у якому засобами комічного (гумор, сатира та ін.) розвінчуються негативні соціальні та побутові явища, розкривається смішне в навколишній дійсності та в людині.
   Фарс — вид народного театру та літератури західноєвропейських країн, відзначався комічною (нерідко сатиричною) спрямованістю, реалістичною конкретністю, вільнодумством. Герої фарсу — містяни, образи-маски, позбавлені індивідуальності, вони були першою спробою створення соціальних типів.
   Буфонàда — комедійна манера гри актора, у якій використовуються засоби надмірного комізму, окарикатурення персонажів.
   Водевіль — невелика комедійна п’єса, якій притаманна проста композиція, динамічний сюжет (переважно любовний), дотепність, розважальність, у ній нерідко розмови героїв чергуються з піснями й танцями. 

У літературознавстві розрізняють три основні типи комедії:

а) комедія становищ, у якій сміх викликають кумедні ситуації, весь комічний ефект тримається на інтризі;

б) комедія моралі, в основі якої — висміювання і яскраве зображення суспільних звичаїв;

в) комедія характерів, у якій джерелом смішного є характери конкретних персонажів.

До якого типу ви віднесли б гоголівського «Ревізора»? Обґрунтуйте свій вибір.



Домашнє завдання:
Скласти питання (з відповідями) для літературного диктанту за змістом комедії


                                                
14 лютого
1Виконайте завдання до комедії «Ревізор»

1. Кому належать ці слова? (5 б)

1. «Я как будто предчувствовал: сегодня мне всю ночь снились какие-то две необыкновенные крысы. Право, этаких я никогда не видывал: черные, неестественной величины! Пришли, понюхали - и пошли прочь». (­­­­­­­­­­­­­­­­________)

2. «…есть так хочется и в животе трескотня такая, как будто бы целый полк затрубил в трубы. Вот не доедем, да и только, домой! … профинтил дорогою денежки, голубчик, теперь сидит и хвост подвернул…» (__________)

3. «Отчего же нет? Я видел сам, проходя мимо кухни, там много готовилось. И в столовой сегодня поутру двое каких-то коротеньких человека ели семгу и еще много кой-чего».    (_________)

4. «Фи,  маменька, голубое! Мне совсем не нравится: и Ляпкина-Тяпкина ходит в таком, и дочь Земляникина тоже в голубом. Нет лучше я надену цветное». (__________________________)

5. «Да для вас … еще ничего не готово. Простого блюда вы не будете кушать, а вот как барин ваш сядет за стол, так и вам того же кушанья отпустят». (________________)

6. (входя и останавливаясь, про себя). «Боже, Боже! Вынеси благополучно; так вот коленки и ломает. (Вслух, вытянувшись и придерживая рукой шпагу.) Имею честь представиться: судья здешнего уездного суда, коллежский асессор…» (__________________)

7. «Очень может быть. (Помолчав.) Могу сказать, что не жалею ничего и ревностно исполняю службу. (Придвигается ближе с своим стулом и говорит вполголоса.) вот здешний почтмейстер совершенно ничего не делает: все дела в большом запущении, посылки задерживаются…Судья тоже…в присутственных местах держит собак и поведения…самого предосудительного».       (_________________)

8. «(бьет себя по лбу). Как я – нет, как я, старый дурак? Выжил, глупый баран, из ума!.. тридцать лет живу на службе … мошенников над мошенниками обманывал … Трех губернаторов обманул!...»(__________)

9. «Разумеется. Прибежали как сумасшедшие из трактира: «Приехал, приехал и денег не плотит… Нашли важную птицу!»    (_________________)

10. «Приехавший по именному повелению из Петербурга чиновник требует вас сей же час к себе. Он остановился в гостинице.»   (__________)

2. Встановіть відповідність (4 б)

Герої комедії

Риси характеру

Відповіді

1. Городничий

2. Жена Городничего

3. Хлестаков

4. Осип

5. Ляпкин – Тяпкин

6. Земляника

7. Почтмейстер

1. «неглупый по-своему человек»

2. «умнее своего барина»

3. «очень услужлив и суетлив»

4. «молодой человек, несколько приглуповат»

5. «простодушный до наивности»

6. «провинциальная кокетка»

7. «…прочитавший 5-6 книг»

 

1. 

2. 

3. 

4. 

5. 

6. 

7. 

3. Визначіть та поясніть жанр твору «Ревізор» (1 б)

4. Поясніть вислів Ю. Манна «Ревизор» – это целое море страха» (1 б) 

5. Як ви думаєте. Пєса Гоголя актуальна чи застаріла? Відповідь аргументуйте. (1 б)

2. Перегляньте відео до уроку.

3. Словникова робота (записати в зошити)



4. Домашнє завдання:



                                
9 лютого
Образи чиновників у п'єсі "Ревізор"
1. Ознайомтеся з короткою характеристикою чиновників міста. Скласти опорний конспект (не більше 1 сторінки)












Пройти онлайн-тестування за змістом комедії за посиланням.



                               
7 лютого
Микола Васильович Гоголь. Петербурзький етап життя і творчості письменника. "Ревізор". Творча історія п'єси

Перегляньте презентацію
Експрес урок: Гоголь проти корупції
Комедія "Ревізор" 1996 року (російською мовою)
Комедія "Ревізор" 1952 року (російською мовою)
П'єса "Ревізор" 1982 року
Аудіокнига "Ревізор" - скорочено
Домашнє завдання

                    
17 листопада
Контрольна робота з теми "Романтизм"
Письмовий твір
Теми (обрати одну з переліку, написати твір об'ємом 2,5 - 3 сторінки):
- Чим мені близький ліричний герой віршів Г. Гейне
- Тема кохання в ліриці Г. Гейне і Дж. Байрона
- Українська тема в поемі Дж. Байрона "Мазепа"
Байронічний герой у ліриці Дж. Байрона та його поемі "Мазепа"

                 
15 листопада
Українська тема в поемі Байрона "Мазепа"
1. Історічна довідка про гетьмана Івана Мазепу

2. Аналіз поеми "Мазепа" (записати в зошити)
3. Експрес урок з теми
4. Сторінками поеми "Мазепа"
5. Читати поему
6. За змістом поеми пройти онлайн-тестування сьогодні до 22.00 за посиланням або Код доступу 5617774
відкривши посилання
join.naurok.ua
Дозволяється лише одна спроба, результати присилати не треба, в мене вони відображаються автоматично.


                           
10 листопада
Джордж Ноел Гордон Байрон. Поезії "Мій дух як ніч...", "Хотів би жити знов у горах..."
1. Переглянути відео до уроку:
2. Записати теорію літератури в зошити:


3. Скласти ФБ-сторінку поета, фото прислати



4. Домашнє завдання: вивчити напам'ять 1 поезію за вибором, зняти відео та прислати в особисті повідомлення.

                       

8 листопада

Генріх Гейне. Утілення високого почуття кохання у віршах митця. "Не знаю, що стало зо мною...", "Коли розлучаються двоє..."

1. Переглянути відео до уроку.

2. Виразне читання поезій

Підручник, стор. 60 - 62.

 3. Заповнити картки в зошитах, використовуючи інформацію з відео та додаткового матеріалу

1 ряд:


2 ряд:



3 ряд:


4. Домашнє завдання:

Вивчити напам'ять вірш "Не знаю, що стало зо мною...", записати відео та прислати


        

13 жовтня                                                                                           Контрольна робота з теми «Вступ. Просвітництво»                                                      

1 варіант: посилання
2 варіант: посилання


                          

Михайло Булгаков "Собаче серце"
Біографія

Екранізація твору  

Експрес-урок. Михайло Булгаков 


  Опорний конспект 


              

                            

Ерік Вольф Сігал
Ерік Сігал by Olena  - Ourboox.com
Експрес урок Е.В. Сігал "Історія одного кохання"


Буктрейлер "Історія одного кохання" — Ерік Сігел


Ерік Сігал by Olena  - Ourboox.com

Ерік Сігал by Olena  - Ourboox.com
Читати книгу онлайн
                
Світлина від Наташи Гиренко.

Світлина від Наташи Гиренко.
                        

1. Підручник, стор. 204-233; Познайомтесь зі статтею підручника; читати «Шинель» . Теоретичний матеріал можна подивитися  на YouTube

Аналіз повісті "Шинель"


Художній фільм "Шинель"



Образ "маленької людини" в російській літературі



2. До 1 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 708309 .
3. Посилання на результати вчителю не присилати, в мене все фіксується. Дозволяється лише одна спроба!
                       
4. Виконати роботу за картками (рівень досягнень - за власним вибором) 


https://docs.google.com/document/d/1Yd7x1evorG4mcoOuTFUL8AnPcOFl_rw0CdX-CPQGYT0/edit#
                             
                  
5. Письмово:  
І-ІІ рів. - записати в зошит схему, вміти аналізувати твір.
ІІІ рів. - заповнити пантбук в зошитах

ІV рів. - заповнити схему в зошитах.
                                        

Передивитися відеопрезентацію. Підручник, стор. 233 -238 ; письмово скласти порівняльну таблицю "старої" та "нової" драми.

        "Стара» і «нова драма»



                                             




                         
  Опрацювати біографію Г. Ібсена; читати "Ляльковий дім".
Ібсен, Генрік

Буктрейлер Г.Ібсен "Ляльковий дім"




Письмово: на 7-9 балів
Письмово: на 10-12 балів- скласти ФБ-сторінку Нори

Художній фільм 

"Кукольный дом" 1973

                             

БЕРНАРД ШОУ

Експрес урок: Бернард Шоу і "Пігмаліон"


НОВАТОРСТВО   Б. ШОУ

"Пигмалион" (1938) фильм


Бернард Шоу "Пигмалион" Малый театр 1957 год


Сходинки духовного зростання Елізи Дулитл:



Теорія літератури
«Драма ідей» — це філософсько-психологічна драма, у якій велику роль відіграє підтекст, психологічний аналіз, а основою конфлікту є зіткнення різних світоглядів, різних ідей.
«Драма-дискусія» — це драма, у якій герої є носіями різних, але добре обґрунтованих поглядів. Конфлікт будується на дискусії і впродовж п’єси не розв’язується, а, навпаки, загострюється, а фінал залишається відкритим.
Символістська драма — це драма, у якій дійовими особами виступають символічні образи, що дають змогу відобразити духовне життя людини.
Лірико-психологічна драма — це драма, у центрі уваги якої не події, а переживання, настрої героїв, що перебувають у конфлікті з трагічною буденністю. 
                        
Жанр п'єси Дж. Б. Шоу «Пігмаліон»
Епос
■ Опис героїв;
■ поширені пояснення;
■ увага до психологічного стану персонажів;
■ наявність авторської оцінки
Драма
■ Діалогічна структура;
■ наявність ремарок;
■ «режисерська драматургія» (автор зазначив кожний сценічний рух
героїв)


21 квітня Віктор Гюго "Собор Паризької Богоматері"





"Собор Парижской богоматери" Дж Лоллобриджида,Энт Куинн. Франция - Италия, 1956 г.


"Горбун из Нотр-Дама" (1997)


Notre Dame de Paris / Собор Парижской Богоматери (Act 1) | Russian (мюзикл)


QUASIMODO весь фильм | Весь мультфильм для детей на русском языке



                       
     

Немає коментарів:

Дописати коментар