Сторінки

5 клас. Українська мова

Дистанційні  завдання з української мови

                                             ÐžÑ‚крытая книга картинка смайлик

                            

                         

17 лютого
Контрольний твір-роздум за планом у художньому стилі на тему: "Чому необхідно знати історію свого народу?"

1. Комунікативний практикум.

▼ Які є типи мовлення?

▼ Особливості роздуму як типу мовлення.

Роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).

Роздум зазвичай складається з трьох частин. Це:

Теза — частина, що містить думку, яку треба довести чи пояснити (вступ).

Докази — аргументуюча, пояснювальна.(основна частина).

 Для підтвердження основної думки слід добирати якомога більше вагомих доказів.

 Висновок (як правило, збігається з думкою, висловленою на початку тексту).

Теза (вступ)      Я думаю, що...;     мені здається, що...;     я вважаю, що...

Аргументи         Чому? Тому що...;       по-перше,...;  по-друге,...

Докази                Хочеться згадати твір...;      наведу приклад   з власного життя

Висновок             Отже,...; підсумовуючи,     можна зазначити...

Складання плану побудови твору-роздуму.

1.     Історію свого народу треба знати.

2.     Знання історії – попередження помилок в майбутньому.

3.     Історичні герої – справжній приклад для наслідування.

4.     Приклади з літератури, з життя.

5.     Знання історії  свого народу – важливий фактор існування нації. 


Написання твору. Об'єм твору - 0,5 - 1 сторінка.

                         

15 лютого
Види речень за метою висловлювання, емоційним забарвленням: окличні й неокличні
1. Теорія (усно)
 

    2. Практичні завдання


        

                          

    14 лютого
Речення з одним головним членом
1. Теорія (усно)



2. Практичні завдання (письмово)

1. Записати речення, підкреслити в кожному граматичну основу. Вказати речення з двома головними членами –  підметом і присудком (двоскладні), та речення з одним головним членом (односкладні).

По моїй країні милій мова дивная дзвенить. Добре слово довго пам’ятається. Від красивих слів язик не відсохне. Не  вмістити слів скарбницю в товстелезнім словнику. Щиросердне Боже слово зберігає наша мова у своїй скарбниці. Казаному кінця нема.  Любіть свою мову!  Слово. Перед ним упади на коліна. Буду я навчатись мови золотої. З доречного слова зложиться мова. Красная мова знаходить добрі слова. Не кидай слів на вітер! Цей за словом в кишеню не полізе. Від людського поговору не сховатися у нору.  Більше слухай, менше говори.  Договорилися до синього пороху. Людей питай, а свій розум  май.

3. Домашнє завдання

Спишіть речення. У кожному підкресліть головні члени речення, зверху напишіть односкладне або двоскладне.

Помітно оголилися дерева. У дібровах замовк пташиний гук. Ставки та озерця вкрилися опалим листям. Уранці на землі все частіше з’являється біла паморозь. Дощить. Колючий вітер примушує витягати із схованок рукавиці та шапки. Жовтень… Осінь упевнено ввійшла у свої права.

                          

10 лютого
Речення, його граматична основа (підмет, присудок)
1. Теорія (усно)






2. Завдання (письмово)


Домашнє завдання:


                             

8 лютого

Головне й залежне слово в словосполученні

1. Повторення теоретичного матеріалу



Практичні завдання


Домашнє завдання:
І-ІІ рів. :

ІІІ рів.:

ІV рів.:

                             

 3 лютого

Словосполучення. Відмінність словосполучення від слова й речення

1. Переглянути відео до уроку

2. Теорія (усно)





3. Завдання (письмово)



4. Домашнє завдання: вивчити правило; виконати завдання на картці.

        

               

Перше лютого

Контрольна робота з теми "Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія"

І варіант

1. Позначте звуки, які є спільними для слів яблучко, щасливий, листячко, пішачок:

А) [а], [ч], [й];

Б) [а], [ч], [л];

В) [а], [ч];

Г) [а], [к], [ч].

2. Позначте рядок, у якому всі слова правильно поділені для пере­носу:

А) мі-сто, міс-то, ліс-ок, пар-та;

Б) хо-джу, пі-джак, від-дзвеніти, за-світло;

В) о-рел, кри-латий, до-звілля, ви-хід;

Г) буль-йон, ку-ку-руд-за, міль-йон, оа-зис.

3. Позначте рядок, у якому кількість звуків і букв однакова:

А) ясність, щедрість, святковий, щирість;

Б) яблуко, парта, їдальня, щастя;

В) ліжко, джерельний, здоров’я, жанр;

Г) олень, читання, джаз, дитина;

4. Позначте слово, у якому кількість звуків і букв не збігається:

А) щавель;

Б) зв’язок;

В) пакунок;

Г) надземний.

5. Позначте рядок, у якому всі слова не можна переносити з рядка в рядок:

А) їжа, єнот, явір, мить;

Б) ялина, тиша, шаль, тюль;

В) рояль, баян, Яків, мрія, ясний.

Г) ясен, єгер, доля, сіль.

6. Позначте рядок слів, у яких наголошений перший склад:

А) книжки, бички, доріжки, кохання;

Б) мати, ліки, ознака, тиша;

В) босий, срібло, легко, кухонний;

Г) синій, зелений, диво, добре.

7. Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає правильну вимову:

А) просьба [прос’ба];

Б) береговий [береговий];

В) пісня [пісна];

Г) учишся [учес’а].

8. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають два звуки:

А) краєзнавчий, боєць, куля, портьєра;

Б) малювати, п’єса, куля, м’ята;

В) юрта, в’язати, переїхати, віяло;

Г) їдальня, м’ясо, заєць, кар’єра.

► Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.

9. Установіть відповідність між словом та його характеристикою:

1) щабель;         А) На одну букву більше, ніж звуків.

2) джміль;          Б) На дві букви більше, ніж звуків.

3) біль;                В) Кількість букв і звуків однакова.

4) явір.                 Г) На два звуки більше, ніж букв.

                            Д) На один звук більше, ніж букв

II варіант

1. Позначте звуки, які є спільними для слів молотьба, боротьба, дьоготь, дядько:

А) [о], [т];

Б) [о], [д];

В) [а], [о], [д];

Г) [а], [о].

2. Позначте рядок, у якому під час перенесення слів допущено по­милки:

А) зас-віт-ло, прек-рас-ний, ход-жу, сид-жу;

Б) ви-вчи-ти, ща-стя, брат-ство, тво-ри-ти;

В) іс-то-рич-ний, під-за-лис-тий, пів-яблука, мав-пя-чий;

Г) пів-пор-ції, тьмяний, в’я-за-ти, швид-кіс-ний.

3. Позначте рядок, у якому кількість букв і звуків різна:

А) ясність, щирість, щабель, Гуцульщина;

Б) генерал, книжка, рясний, пюре;

В) щастя, дзвякнути, пір’їна, солом’яний;

Г) платня, мавпеня, порося, черепаха.

4. Позначте слово, у якому кількість букв і звуків збігається:

А) янтар;

Б) хлопець;

В) промінь;

Г) щавель.

5. Позначте рядок, у якому всі слова можна переносити з рядка в рядок:

А) тюль, шаль, сіль, ясен;

Б) тиша, щастя, радість, книга;

В) явір, мить, єнот, їжа.

Г) один, стіл, стань, моя.

6. Позначте рядок слів, у яких наголошений останній склад:

А) верба, кропива, дочка, петля;

Б) дошка, кицька, подруга, розвідка;

В) решето, спина, середина, олень;

Г) український, вимова, кілометр, кулінарія.

7. Позначте рядок слів, у якому фонетичний запис відображає не­правильну вимову:

А) [молот’ба];

Б) [пас:а];

В) [бород’ба];

Г) [радіст’].

8. Позначте рядок, у якому букви я, ю, є позначають один звук:

А) морквяний, пір’я, м’ята, яблуко;

Б) під’їзд, жаб’ячий, інтерв’ю, зв’язок;

В) мавпячий, медвяний, пюре, буряк;

Г пів’юрти, рясний, сузір’я, тьмяний.

► Завдання 9 передбачає встановлення відповідності. До кожного рядка, позначеного буквою, потрібно дібрати відповідник, позна­чений цифрою.

9. Установіть відповідність. До кожного рядка, позначеного циф­рою, доберіть відповідник, позначений буквою:

1) дзьоб;                  А) У слові на один звук більше, ніж букв.

2) ящик;                Б) У слові на один звук менше, ніж букв.

3) рояль;               В) У слові на два звуки менше, ніж букв.

4) галька.              Г) У слові однакова кількість букв і звуків.

                             Д) У слові на два звуки більше, ніж букв.




18 листопада
Контрольна робота з теми "Будова слова. Орфографія"

І варіант

(Тестові завдання з однією правильною відповіддю - 0,5 бала)

1.     Укажіть рядок, у якому вжито форми одного і того ж слова:

а)     ліс, лісок, лісочок;

б)    вода, наводі, водою;

в)     гора, горе, горіти;

г)     рука, ручка, ручечка.

2.      Знайдіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі:

а)     муха, мушка, мураха;

б)    лин, лінь, льон;

в)     сніг, сніжок, сніговик;

г)     лис, лисичка, лисичці.

3.      Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:

а)     море, кран, горіти;

б)    музей, парк, стадіон;

в)     друг, вверх, зошит;

г)     колібрі, півень, горобець.

4.      Визначте рядок, у якому всі слова незмінні:

а)     мама, край, голос;

б)    піаніно, музика, журі;

в)     далеко, поет, посміхатися;

г)     кіно, шимпанзе, кричати.

5.      Правильно виділений корінь в усіх словах рядка, ОКРІМ:

а)     школ/а, по/літ/ати, рад/ість;

б)    крил/о, хліб/ець, біл/ий;

в)     рос/ичка, по/рос/ятко, ліс/овичок;

г)     гір/ський, /борщ/, чобот/и.

6.      З префіксом С- пишемо усі слова рядка:

а)     …казати, …працювати, …ходити;

б)    …гнати, …хопити, …пекти;

в)     …фотографувати, …мести,  …могти;

г)     …брати, …питати, …клеїти.

Всього: 3 бали

(Завдання на встановлення відповідності -1,5 бала)

7.      Установіть відповідність між схемою і словом до неї:

    






8.     Установіть відповідність між префіксом і словами, у яких ці префікси пишемо:

1)    пре-

2)    при-

3)    прі-

а)     пр..звище, пр..рва, пр..звисько;

б)    пр..будова; пр..їхати, пр..берегти;

в)     пр..стиж, пр..зидент, пр..мія;

г)     пр..подобний, пр..мудрий, пр..красний.


Всього: 6 балів

  ІІ варіант

(Тестові завдання з однією правильною відповіддю - 0,5 бала)

1.     Укажіть рядок, у якому вжито форми одного і того ж слова:

а)     муха, мухи, мусі;

б)    лин, лінь, льон;

в)     сніг, сніжок, сніговик;

г)     лиска, лисичка, лисичці.

2.     Знайдіть рядок, у якому всі слова спільнокореневі:

а)     ліс, лісом, лісочок;

б)    вода, наводі, водою;

в)     гора, горе, горіти;

г)     рука, ручка, ручечка.

3.     Укажіть рядок, у якому всі слова мають нульове закінчення:

а)     море, кран, горіти;

б)    музей, парі, стадіон;

в)     друг, вверх, зошит;

г)     кінь, півень, горобець.

4.     Визначте рядок, у якому всі слова незмінні:

а)     мама, край, голос;

б)    піаніно, какаду, журі;

в)     далеко, поет, посміхатися;

г)     кіно, шимпанзе, крик.

5.     Правильно виділений корінь в усіх словах рядка:

а)     школ/а, політ/ати, рад/ість;

б)    крил/о, хліб/ець, біл/ий;

в)     рос/ичка, по/рос/ятко, ліс/овичок;

г)     гір/ський, /борщ/, чоб/оти.

6.     Префікс  С- пишемо в усіх словах рядка, ОКРІМ:

а)     …казати, …працювати, …ходити;

б)    …плавити, …хопити, …пекти;

в)     …фотографувати, …мести,  …могти;

г)     …формувати, …питати, …клеїти.

Всього: 3 бали

(Завдання на встановлення відповідності -1,5 бала)

1.     Установіть відповідність між схемою і словом до неї:


1.     Установіть відповідність між префіксом і словами, у яких ці префікси пишемо:

1)    пре-

2) при-

3) прі-

а)     пр..стиж, пр..зидент, пр..мія;

б)    пр..каз; пр..шкільний, пр..сісти;

в)     пр..звисько, пр..рва, пр..звище;

г)     пр..добрий, пр..мудрий, пр..велебний.




            
16 листопада
Суфікс як значуща частина слова
1. Робота з текстом                                                                   Уважно прослухайте текст. У процесі слухання випишіть із тексту  спільнокореневі слова  до слова гарбуз (ставлячи їх у формі називного відмінка однини).
                       Ходить гарбуз по городу
Малим я думав, що гарбузи – рослини тільки українські, наші. Лише згодом я дізнався, що ростуть вони у багатьох країнах. Вони усюди свої.
На  повзучих гарбузових стеблах – батогах іноді виростають такі гарбузяки й гарбузища, що лише одного такого пана доводиться у двір везти возом. А маленькі у нас так гарно звуться: гарбузеня, гарбузенятко, наче діти, чи й просто: гарбузець – молодець.
«Ходить гарбуз по городу, питається свого роду»,- вчили ми малими у школі  і вірили, що наші гарбузи теж ходять, як ніхто  не бачить, городами один до одного в гості. А то й на хату видереться який – небудь меткий гарбузяка.
Одне слово, гарбузи у нас були повсюди. Гарбузова каша з пшоном і молоком була для нас, дітей,звичайною їжею. А печений гарбуз – смакота!
В далекій Америці щороку відбуваються гарбузячі фестини і конкурси на найкращий гарбуз.
Післятекстове завдання
1.     У виписаних спільнокореневих словах визначити й виділити корінь.
2.     Поміркувати: виписані слова мають одне й те саме чи різні лексичні значення?
2. Розподільчий диктант
Слова з префіксами пре- та при- записати  у дві колонки
Присолити, пресолодкий, приручити, пригорнути, прегарячий, пресмачний, премило, предорого, притулити, прещирий, прилягти, приписати, прекорисний, прихопити, прикордонник, прелагідний,  приморський.
3. Теорія (усно)
Термін суфікс походить з латинської мови  (sufixus – підставлений, підкріплений ззаду). Суфікси використовуються для творення слів (сад, садок), творення нових форм тих самих слів (веселий – веселіший). Суфіксом неозначеної форми дієслова є –ти. Значуща частина –ся є постфіксом.
4. Творче конструювання
Утворити якомога більше нових слів за допомогою суфіксів. Ромашка, квіти, весна, верба, красивий, пень, кульбаба, яструб, 
аро­мат, природа, гарний, бузок, зозуля, трава, галявина, луг, троянда.
5. Домашнє завдання: повторити вивчений матеріал з теми "Будова слова", підготуватися до контрольної роботи;                                                                                Дібрати по три слова, до складу яких входить:

а) тільки корінь;

б) корінь і закінчення;

в) корінь, префікс і закінчення;

г) корінь, префікс, суфікс і закінчення.

                          

15 листопада
Префікс. Написання префіксів пре-, при-, прі-
1. Цифровий диктант
2. Розподільна робота
3. Теорія (усно)

4. Додати префікси
5. Підсумок

6. Домашнє завдання

Завдання: переписати, вставляючи замість крапок і, е чи и. Пояснити орфограми на місці пропусків.

Сонце підбилося вище і пр..грівало. Здалека долітав пр..глушений гомін. З веселим пр..зирством ставиться юнак до життєвих незгод. Дунай темніє внизу, як пр..рва.  Розцвітай же, слово, і в родині, і у школі, й на заводі, і у полі, пр..чудесно, пр..чудово – розцвітай же, слово! Прибулі на Січ одразу змінювали свої справжні пр..звища на пр..звиська. 

                                    

Одинадцяте листопада

Незмінні й змінні слова

1. Повторимо теорію (усно)


2. Робота з текстом

Ø Прочитайте текст. Знайдіть у ньому незмінні слова.

Рівень життя людей часто визначають за вартістю так званого «споживчого кошика». Споживчий кошик — набір товарів, що характеризує типовий рівень і структуру місячного (річного) споживання людини або сім’ї. Використовують для розрахунку мінімального споживчого бюджету (прожиткового), зважаючи на вартість споживчого кошика в наявних цінах. На основі даних за споживчим кошиком розраховують такі показники, як мінімальну зарплату і мінімальні пенсії. Поняття споживчого кошика існує у багатьох країнах світу. Проте ці «кошики» мають певні національні особливості: споживчий кошик американця нараховує 300 продуктів і послуг, француза — 250, англійця — 350, німця — 475. Український споживчий кошик нещодавно був розширений до 297 найменувань продуктів.

Ø Назвіть топ-10 продуктів, що ви поклали б до свого споживчого кошика. Зазначте їхні ціни.

Ø Ще один показник, за яким порівнюють рівень життя в різних місцевостях України, — це вартість улюбленої української страви — борщу. Назвіть продукти, які потрібні для приготування борщу, їхню вартість у розрахунку на одну людину.

Ø Що ще, на вашу думку, потрібно зарахувати до вартості борщу? Як це вирахувати? 

3. Робота з орфограмою

Ø Спишіть слова. Визначте, де це можливо, закінчення, прокоментуйте вибір.

Багато, уздовж, морозиво, учора, дякувати, лише, уроку, газета, навколо, стіл, дорога, тихо.

4. Домашнє завдання

Скласти словничок найпоширеніших незмінних слів-іменників (10 слів), запам’ятати їхнє написання.

* Обговорити разом із батьками чи родичами споживчий кошик своєї родини (товари та послуги за місяць). Подумати, на чому можна зекономити без шкоди для себе. Написати про це, використовуючи незмінні слова.

                                
 

  Вітаю всіх зі святом!

Сьогодні в нашій гімназії проходить  I етап Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. Від 5 класу беруть участь Кривонос Софія, Матвєєва Вероніка, Черненко Софія. Бажаю дівчатам перемоги! Вони звільняються від написання диктанту.        

  9 листопада
Диктант
1) Уважно прослухайте аудіозапис диктанту
Лісова казка
2) Напишіть диктант, зробіть фото та пришліть в особисті повідомлення.



                                                          
Восьме листопада
Есе про осінь
Проминуло літо. Настала пора, яку часто звуть чудовою, замріяною, чарівною… У зелені коси дерев вплелися золотисті стрічки. Повітря прозоре і свіже. Дерева скидають  на землю позолочене сонцем листя, яке розфарбувала осінь жовтими, червоними та коричневими кольорами. Тиша… І тільки ковані золотом листочки шумлять, дзвонять, шелестять: осінь, осінь, осінь… І ось сьогодні ми прославимо осінь поетичними рядками.

1) Поетична хвилинка

ЧАКЛУНКА
Осінь фарби готувала,
У відерця наливала.
Змішувала, чаклувала,
Потім все розфарбувала.
Придивіться, все довкола
Стало різнокольоровим!
                      Н. Замрія

ШЕПІТ, ШЕЛЕСТ, ШЕРЕХ ЛИСТЯ
Шепіт, шелест, шерех листя...
Ходить осінь золотиста,
Жовтокоса, багряниста,
З тихим шумом падолисту.

Шелест, шурхіт по діброві...
Стиха осінь колискові
Шепче нам про неба просинь.
Шепче осінь. Шепче осінь...
Т. Корольова

2) Епітети до слова "Осінь"

Обрізка дерев, «бабине літо», романтика, опадаюче  листя, різнокольорові дерева, гарячий шоколад, граблі, дощ, вітер, падолист, багрянець, ключ, золото, краса, сум.      Кущі -  зелені, невисокі, колючі, старі, колючі, кострубаті.                                                Дерева - високі, вікові, молоді, сумні, похилені, хвойні, криві, стрункі, плодові, декоративні, садові.                                                                                                                Трава - прим"ята, зелена, мокра, висока, пахуча, багаторічна, скошена, степова, морська, болотяна, цілюща, суха, шовкова, лугова, ніжна, жовта, молода.                            Небо - безмежне, зоряне, вечірнє, нічне, високе, недосяжне, хмарне, безхмарне, похмуре, сумне, чисте, синє, червоне, блакитне, багряне, осіннє, весняне, зимове.

3) Теорія (усно)

Есе — це прозовий твір невеликого обсягу і вільної композиції. виражає індивідуальні враження та міркування з конкретного приводу чи питання.                                                         Основні ознаки есе:

·   Невелике за обсягом.
·  Вільна композиція.                                                                                                  ·      використовуються художні засоби: Епітети, порівняння, метафори.

4) Складання есе (можна використати питання-підказки):

  •           Роздивіться навкруги. Які зміни у природі відбулися з приходом осені?
  •           Які стоять  і про що мріють дерева?
  •            Про що думає старий каштан, що стоїть біля клубу?
  •            Про що шепоче трава?
  •        Що хоче розповісти краплинка роси?
  •       Чим пахне вітер?
  •        Як розмальоване небо?
  •        Чому похилився і плаче кущик? Що трапилось?
  •       Чого бояться квіточки на  клумбі?
  •        Чи потрібна допомога рослинам? Яка?
  •        Коли радіють дерева, кущі, квіти? А коли плачуть?

-         Дихне вітрець і листячко зірветься, щоб політати в синяві небес. А я дивлюся і мені здається, що я іду у казку, в світ чудес.

   5) Зразок есе про осінь        

                                       Листопад в моєму місті

     Листопад - останній місяць осені, попереду нас чекає зима, але не варто впадати у відчай. Так, в листопаді нас можуть промочити незліченні дощі. Автомобілі спробують облити з ніг до голови водою з калюж. Парасольки будуть ламатися, рватися і відлітати геть. Чекають нас також друг нежить та повсякчасна подружка холодів застуда. Хтось обов'язково зустрінеться з грипом, гайморитом. Почнуться в листопаді також пошуки теплих місць: пробіжки по магазинах, посиденьки в кафе. Люди будуть робити все, щоб менше перебувати на холоді. 

     Але листопад - місяць, коли вже починається новорічний настрій. У деяких магазинах з'являються ялинки, гірлянди, іграшкові Діди Морози. Усі прагнуть наблизити свято. Листопад - час добрих котів, що весь час муркотять. Вони стають ледачими. Майже впадають в сплячку. У листопаді коти - найласкавіші. Цього місяця приємно ходити в кіно - грітися в затишних кріслах, дивитися цікаві фільми про тепли краї, їсти попкорн. Кіно можна дивитися вдома з чашкою чаю, тому листопад автоматично стає чайно - кавовим періодом. Додайте до цього різні тістечка, печеньки, плюшки! А ще в листопаді може вже випасти сніг. Багато хто з нетерпінням чекає ранньої зими, щоб вдосталь награтися в сніжки, поліпити сніговика, покататися на ковзанах. Звичайно, в листопаді у багатьох псується настрій від споглядання мокрих вулиць, голих дерев, холодних вечорів. Від того, що неможливо нормально погуляти на вулиці, доводиться бігти додому та там сидіти. Але у природи немає поганої погоди, кожна погода - благодать.       

-          6) Домашнє завдання: написати есе про осінь. Обсяг - 0,5 сторінки.

-                                                                                                              

Двадцять перше жовтня                                                                                                                                                                     Незмінні й змінні слова

 1. Інтерактивна вправа «Так/Ні». (0,5 б)

1) Слова складаються з основи та закінчення або тільки з основи. 
2) Основа - частина слова без закінчення, яка виражає лексичне значення слова.
3) Корінь - значуща частина слова, яка стоїть після основи.
4) Префікс - значуща частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів. 
5) Суфікс - значуща частина слова, яка стоїть після кореня і служить для утворення нових слів. 
6) Слова вода, водний,водій, водити спільнокореневі. 
7) Закінчення – це змінна частина слова.

8) Закінчення мають  усі слова.                                      

2. Творча робота.

До слів сад, мова, дуб підібрати і записати в 1 стовпчик спільнокореневі, у 2 стовпчик форми слова.

Зразок:

Спільнокореневі

Форми слова

Квітка, квітковий, квітникар, заквітчаний, квітучий, квітник, квіточка, квітує, розквітає.


Квітка, квітки, квіткою, квітці.

 

 



3. Теорія


4. Гра «Четверте зайве». Знайдіть «зайве» слово, яке не є змінним.

Коні, поні, чайки, папуга.
Лев, вовк, шимпанзе, бегемот.
Ведмідь, кенгуру, страус, лисиця.

5. Домашнє завдання: 
 Створити розповідь про відвідування зоопарку з використанням незмінних слів (назв тварин). 5 речень. 

                                
  Дев’ятнадцяте  жовтня                                                                                                                                                                                                                                            Спільнокореневі слова і форми слова

   1.  Теорія 


2.    Розподільна робота (розділити на 2 стовпчика: спільнокореневі та форми слова)

          3) Робота за картками


4. Домашнє завдання:

У поданих реченнях знайти спільнокореневі слов, підкреслити їх і позначити корінь.

Яка мама — така сама. Нема роду ріднішого над матінку . Материна молитва з дна моря рятує. Мати останній шматок дитині віддасть. Нема того краму, щоб купити маму. Любов матері й на відстані гріє. Можна все на світі вибирати, крім матері . Єдина людина, яка ніколи нас не зрадить,- це мама. Вона нам прощає, любить, захищає, віддасть останнє.


                      
  

           Вісімнадцяте жовтня                                                                                                                                                                                                              Будова слова. Значущі частини слова

1)    Подивитися  урок – пояснення теми: 

Виконати завдання з  уроку.

2)   Вивчити правила

   Домашнє завдання

Переписати текст у зошити. Дописати пропущені закінчення. Позначити олівцем у словах основу та закінчення.


                   





24 квітня
    Дистанційна контрольна робота з теми "Однорідні члени речення"
    Виконати онлайн-тестування до 26 квітня, відкривши посилання join.naurok.ua Код доступу 761547. Дозволяється тільки одна спроба!
              
    
Подивись онлайн-урок

Підручник, стор. 187 , вивчити правила, І-ІІ рів – впр. 429 , ІІІ рів – впр. 430, ІV рів – впр. 432
                        
2. Подивись онлайн-урок 

"Другорядні члені речення: додаток".




      Підручник, стор. 188 , вивчити правила, І-ІІ рів – впр.433, ІІІ рів – впр.434, ІV рів – впр.436
                          
    3. Подивись онлайн-урок


   Підручник, стор. 190-191, вивчити правила, І-ІІ рів – впр.440, ІІІ рів – впр.441, ІV рів – впр.442
                          
4.   До 1 квітня виконати онлайн-тестування, відкривши посилання join.naurok.ua . Код доступу 773165.

5. Посилання на результати не копіювати й не присилати вчителю. Дозволяється тільки одна спроба!
                           
7 квітня
Виписати 5 словосполучень та зробити їх синтаксичний розбір
                                       
8 квітня
Вітаю! Нагадую вам домашнє завдання, яке завдала онлайн-вчителька. Скласти 5 словосполучень про домашнього улюбленця. Це легко, бо ми вже це вивчили! Не забудьте зробити письмовий розбір цих словосполучень (порядок розбору можна подивитися на стор.178)
                         

9 квітня
Повторити питання, на які відповідають додатки, означення, обставини. Знайти 5 речень (цікавих фактів) про ведмедів і підкреслити в цих реченнях другорядні члени речення
                        
14 квітня 
Запишіть речення, підкресліть головні й другорядні члени речення: Зазвичай папуги живуть не дуже довго - приблизно 10-15 років. Але жако є довгожителем. В умовах гарного догляду він може відсвяткувати своє 70-річчя. Жако вирізняється розумом і кмітливістю.

                                     
Завдання  15 квітня:
Скласти 5 речень про свого домашнього улюбленця, використовуючи однорідні члени речення (підмети, присудки, додатки, означення, обставини). 
                                    
Завдання 16 квітня
              

                                  

Завдання 21 квітня

                        
Завдання 22 квітня
                  
Завдання 23 квітня

                  
Завдання 28 квітня

                   
Завдання 29 квітня

                    
Завдання 30 квітня
                     
5 травня
6 травня
7 травня
                              
12 травня
                                  
13 травня
                              
14 травня

                               

Немає коментарів:

Дописати коментар